Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Omlouvám se, že Váš elaborát jsem nečetl. Přesto bych rád těm, co budou mít čas ho číst, sdělil, že české zdravotnictví je nepřátelské k lékařům i sestrám, že jsem rád, že jsem konečně z toho buzerplatzu mohl vypadnout, že je neuvěřitelné, co po zdravotnících chtějí...

Zchromnul jsem a přesto mne prosí ze všech stran, abych jim vypomohl, že budou muset zavírat LSPP, že hrozí zavření venkovských praxí. Nevypomohu! Mám také svoje osobní povinnosti, které nesmím zanedbávat. Ale hlavně jsem šťastný, že ty nekonečné buzerace se mne už nemusí týkat!

:-)!!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 11698x
Rád se vyjadřuji k tématům souvisejícími se zdravotnictvím v tuzemsku i v zahraničí.

Seznam rubrik